منتدى شباب وبنات دمياط
منتدى شباب وبنات دمياط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى شباب وبنات دمياط

منتدى اخبارى يهتم بجميع الاخبار السياسة والرياضية والتعليمية
 
الرئيسيةجريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Icon_mini_portal_enالتسجيلدخول

شاطر
 

 جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
{كاتب الخبر}{الخبر}
بنوتة مصرية
نائبة المدير
نائبة المدير
بنوتة مصرية


جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Empty
مُساهمةموضوع: جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر    جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Emptyالإثنين 18 يونيو - 0:26



اتفرج ع الفيديو وشوف المقال بيقول ايه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tigaaaaar
المشرفين
المشرفين
tigaaaaar


جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Empty
مُساهمةموضوع: رد: جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر    جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Emptyالثلاثاء 19 يونيو - 2:42

هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Nova
مديره المنتدى
مديره المنتدى
Nova


جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Empty
مُساهمةموضوع: رد: جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر    جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Emptyالثلاثاء 19 يونيو - 4:22

انا مش هتفرج على الفيديو غير لما تقوليلي أول هى إيه جريدة وسط البلد دى ومين بيقرأ ليها أنا بحثت عن الجريدة على النت ملقيتش مصدر ليها لو عرفتى تجيبيلى مصدر الجريدة يا ريت توصليني بيه معلش أنا بحب الاثباتات "" لأنى متبعة المثل اللى بيقول متصدقش كل اللى بتسمعه وصدق نصف ما تراه بعينك "" مينفعش اجيب اثبات يقنعنى بالقناة من القناة نفسها حتى مش منطقى وبما إنى مش مقتنعة بالقناة يبقى متقوليش أسمع حاجة من عليها ولا أنا كلامي غلط أنا مش عايزة جورنال تحت السلم يتكلم عن عوكشة وإبداعه أنا لحد دلوقتى بصراحة مسمعتش حد بيتكلم عن توفيق عكاشة غير وبيقولى انه بيتفرج عشان يضحك عليه غيرك بصراحة يا بنوتى إنتى الوحيدة اللى قولتيلى انه بيجيب حقايق وبيتكلم كلام مهم يمكن يكون زى ما إنتى بتقولى الله أعلم ويمكن تبقى قناة الفراعين هي الأمل القادم لمصر وربنا يستر بقى على البلد


أنا عارفة يا بنوتة إنى رخمة شويتين فى كلامي بس معلش بقى تعملي إيه فى صاحبتك يعنى هههههههههه


تسلمي يا قمراية


منتدي شباب وبنات دمياط


جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  1312_md_13343421831

جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Jb12886312121
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ra7ma
المراقبة العامة
المراقبة العامة
ra7ma


جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Empty
مُساهمةموضوع: رد: جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر    جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Emptyالثلاثاء 19 يونيو - 17:06

هههههههههههههه انتي شكلك بتحبي قناه الفراعين وتوفيق عكاشه

انا كمان بدء اسمعله ...حسيت انه مش بيكدب ...واحلي حاجه فيه كل حاجه لازم يجيب

ليها ادله ومسندات ....علشان المشاهدين يصدقه اللي بيحصل



تسلمي بنوته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنوتة مصرية
نائبة المدير
نائبة المدير
بنوتة مصرية


جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Empty
مُساهمةموضوع: رد: جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر    جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Emptyالأربعاء 20 يونيو - 1:10

نورت يا تايجر

شكرا على مرورك

***************

شكرا حبيبتى نوفا وانا عمرى ما ازعل منك ابدا

انتى لو فتحتى الفيديو كنتى هتعرفى ايه جرنال وسط البلد ده

هى جريده ومفيش حاجة اسمها تحت السلم دى الا اذا كانت من غير ترخيص اسألينى انا صحافة بقى

اللى كتب المقال واحد اسمه ناجى وليم مصرى مسيحى انا سمعته فى كتير من اللقاءات

وبصراحه مش عارفه الجريده ليها موقع الكترونى ولا لا لان مش كل الجرايد ليها موقع الا اذا كانت كبيرة قوى


اما عن ان الناس بتضحك على كلامه فده حقيقى كلنا بنضحك لما يتكلم باسلوبه خارج عن المضمون طبعا

عامة نورتى يا قمر

وانا نزلت الفيديو ردا على موضوعك عشان فعلا عكاشة بقى اكبر مشاهده فى مصر سواء عشان يضحكوا عليه او يستفيدوا منه

*****************

نورتى يا رحمه الموضوع تسلمى حبيبتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Nova
مديره المنتدى
مديره المنتدى
Nova


جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Empty
مُساهمةموضوع: رد: جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر    جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Emptyالأربعاء 20 يونيو - 3:50

مفيش عندى كلام غير الدعاء لمصر دلوقتى وبس ......... ياااااااااااااااااااااااارب بلدي


جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  1312_md_13343421831

جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Jb12886312121
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماهرحسين
عضو جديد
عضو جديد
ماهرحسين


جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Empty
مُساهمةموضوع: رد: جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر    جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Emptyالسبت 23 يونيو - 23:34

أصبح الشك يقينا يسكن في كل النفوس


وعلمتنا الدنيا الكثير من الدروس


وتأكدنا الآن


أن الكل يسعى


للسلطة

ليلتهم الفلوس


عذرا فقد اختلطت الأمور


وأصبحنا لا ندرك الصح من الخطأ


فقدنا القدوة


فقدنا الثقة



نحتاج إعادة ترتيب أوراقنا


نحتاج تغيير في كل المجالات


نحتاج من يبدأ الخطوة الأولى للتغيير نحو الأفضل


و الله المستعان

........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنت مصر
المشرفات
المشرفات
بنت مصر


جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Empty
مُساهمةموضوع: رد: جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر    جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر  Emptyالأحد 24 يونيو - 14:48

لا تعليق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://khairzad.montadamoslim.com/
 
جريدة وسط البلد: قناة الفراعين المشاهدة الأولي في مصر
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب وبنات دمياط  :: القسم العام :: منتدى الفيديو-
انتقل الى: