منتدى شباب وبنات دمياط
منتدى شباب وبنات دمياط
منتدى شباب وبنات دمياط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى شباب وبنات دمياط

منتدى اخبارى يهتم بجميع الاخبار السياسة والرياضية والتعليمية

الرئيسيةمقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Icon_mini_portal_enأحدث الصورالتسجيلدخول

شاطر

مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
{كاتب الخبر}{الخبر}
محمد اسماعيل
فنى المنتدى
فنى المنتدى
محمد اسماعيل

مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Empty
مُساهمةموضوع: مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط   مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Emptyالجمعة 23 مارس - 3:09

ميسى مين الللى انتجاى تقول عليه

ومن لا يعرف ميسى فهو لاعب كرة قدم أرجنتينى الجنسية ويلعب فى نادى برشلونة الأسبانى ويعتبرحاليا من أحسن اللاعبين فى تاريخ كرة القدم ليس فى برشلونه فقط بل فى العالم كله لما يتميز به من مهارة جعلته يتلاعب بالكرة كيفما يشاء فتجده يتراقص بمن أمامه من الفريق المنافس ويحرز الأهداف بطريقة تصفق لها الجماهير فأصبح معشوقا لجماهير نادية ومحبيه فى كل بلدان العالم وبالطبع فى الوطن العربى،
ولكن أنا ممن لا يعترفون به ولا بمهارته الكروية وأعرف أن كل من يفقهون فى كرة القدم سيعتبروننى من المتخلفين عقليا وكرويا وأعرف أن هناك من سيعارضنى الرأى ويستهزأ بما قلته ويخرج علىَ بتعليقاته الرزلة
"جرى أيه يا عم الحاج طالما أنك ما بتفهمش فى المستطيل الأخضر يبقى خليك فى البصل الأخضر"
وكله اخضر
واللى يقول لى :
" ده يابا ساحر فى الملعب ممكن يرقص واحد تسمع طقطقة ظهرة "
اصل سياته كان معاه سماعه وسمعه
واللى يبصلى من فوق لتحت ويقول لى "يا با روح العب فى مناخيرك ".

طبعا اللى ما يعرفش ملوك الترقيص فى الوطن العربى يبقى ما شفش اللعب على أصوله والحرفنة بتاعتهم ، يعنى الواد ميسى ده بيرقص كام واحد فى الماتش؟! خمسه، سبعة، عشرة نقول تلاتين بفريقه اللى بيلعب معاه وطاقم التحكيم ومراقب المباراة والمذيع لكن أحنا عندنا اللى بيرقص ملايين فى اللعبه الواحدة !" يا سلاااااااام … يا راااااااجل…. ده واحد بيستعجب من كلامى!".
عندك مثلا أبو الكباتن عاشق دمياط اللى بيلعب فى نادى شباب ..... فى دمياط والمعار حاليا الى نادى ... فى المملكه العربيه السعوديه الطلعة الواحدة يرقص فيها من مائة لمائتين واحد وشوف بقى بيطلع كام طلعة فى الماتش! وترقيصة يختلف عن ترقيص ميسى يعنى الواد ميسى بيرقص بحنيه وهداوة واللى يرقصه يروح يسلم عليه وياخد فانلته بعد الماتش وتصفق له الجماهير أنما كابتنا الكبير عاشق دمياط بينزل الملعب حامى لا حنية ولا هوادة لا يعرف رحمة ولا شفقة اللى يرقصة يقع صريع الترقيصة وعلى المستشفى يودوه حتى صارت المستشفيات تشتكى من زحمة المترقصين ولو سألته ليه يا أبو الكباتن ترقيصك من غير حنية يقولك:
أنا كده واللى مش عاجبه ما يلعبش قدامى ويروح يشوف له ملعب تانى ولا يجرى يشتكينى للفيفا ، ماشى يا أبو الكباتن نشتكيك للفيفا وهى تشوف لينا حل معاك.
نطمئنكم نحن الآن فى طريفنا للفيفا !

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
بنوتة مصرية
نائبة المدير
نائبة المدير
بنوتة مصرية

مُساهمةموضوع: رد: مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط   مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Emptyالجمعة 23 مارس - 3:56

ههههههههههههههههههه

محمد من عشاق عاشق دمياط وطلب من عاشق انه يلتحق بالفريق بس عاشق حط محمد فى الناشئين

ههههههههههههههه

شكرا محمد جميلة جدا
محمد اسماعيل
فنى المنتدى
فنى المنتدى
محمد اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط   مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Emptyالسبت 24 مارس - 0:31

بنوتة مصرية كتب:

محمد من عشاق عاشق دمياط وطلب من عاشق انه يلتحق بالفريق بس عاشق حط محمد فى الناشئين

هههههههههههههههههه
عاشق مين
انا كنت بدرب عاشق ايام ماكان لسه بادئ
وكنت بدربه بكوره شراب

وكان دايما بيقولى :

انت رجلك تتلف بحرير يا كابتن
و نفسى اطلع ززيك يا كابتن محمد

وكنت برد عليه دايما :
محمد اسماعيل
فنى المنتدى
فنى المنتدى
محمد اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط   مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Emptyالسبت 24 مارس - 3:27

رساله الى عاااشق دمياط

تصدق انا غلطان :

ياريتنى كنت دربت ميسى ومكنتش علمتك حاجه

الله يرحم ايام الكوره الشراب

انا بعترف انى غلطان بانى دريت واحد زيك

ra7ma
المراقبة العامة
المراقبة العامة
ra7ma

مُساهمةموضوع: رد: مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط   مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Emptyالسبت 24 مارس - 3:33

مع اني غلباوةيه بس نووو كومينت
Ahmed Roushdy
الكاتب

مُساهمةموضوع: رد: مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط   مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Emptyالسبت 24 مارس - 3:38

اسئل اسلام وهو يعرفك مين احمد رشدى فى الكوره ايم العز الكروى يابنى اسكت دنا هداف البلد عندنا والله وسئل عنى هناك

اه لو انتا امامى كنت رقصتك يلا هنخد زمنا وزمن غيرنا كفيا حسن الخاتمه
http://www.dumyat2day.com
محمد اسماعيل
فنى المنتدى
فنى المنتدى
محمد اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط   مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Emptyالسبت 24 مارس - 3:43

عاشق دمياط كتب:
اسئل اسلام وهو يعرفك مين احمد رشدى فى الكوره ايم العز الكروى يابنى اسكت دنا هداف البلد عندنا والله وسئل عنى هناك

اه لو انتا امامى كنت رقصتك يلا هنخد زمنا وزمن غيرنا كفيا حسن الخاتمه
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

هو انا اسال اسلام ليه
هو انا مكنتش عارفك

وكمان اسال عنك فى البلد على اساس انا من بلد تانيه

وترقصنى
ده اللى ناقص
الملعب لسه موجود
والكوره موجوده بس شراب

ياعمى شكلك بتحط الجلبيه فى بقك وانت بتلعب الوقتى
هههههههههههههههه

لؤلؤة المحيط
الكاتب

لؤلؤة المحيط

مُساهمةموضوع: رد: مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط   مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Emptyالسبت 24 مارس - 3:44

هههههههههههههههههه
Ahmed Roushdy
الكاتب

مُساهمةموضوع: رد: مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط   مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Emptyالسبت 24 مارس - 3:45

هههههههههههههه الله يفضحك يا اخى

وحياتك شوف ردى هنا https://shbabd.alafdal.net/t22192-topic
http://www.dumyat2day.com
محمد اسماعيل
فنى المنتدى
فنى المنتدى
محمد اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط   مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط Emptyالأحد 25 مارس - 2:53

اقعد سااااااااااااااااااااااااااااااااكت أحسنلك

مقارنه بسيطه بين ميسى وعاااشق دمياط
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مقارنه بين الشاب والفتاة
» جمل بسيطه لكن معانبيها كبيره
»  طريقة عمل المناكير المموج في البيت طريقه بسيطه
» طريقه بسيطه لعمل سلة مهملات انيقه لغرفة النوم
» طريقه بسيطه لعمل سلة مهملات انيقه لغرفة النوم (( بالصور ))